Збори-практикум.

Збори -практикум
«ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА
Й ДЕРЖАВИ»
Мета: виховувати у всіх членів сім'ї почуття гор­дості та поваги до свого роду, народу, місця, де народився, розуміння правил взаємодії людей у сім'ї, суспільстві, виконання правил у житті; формувати громадянські якості, патріотизм, лю­дяність, працьовитість.
ПЛАН
1. Завдання батькам.
2. Анкетування батьків.
3. Обговорення педагогічних ситуацій.
4. Підсумкова бесіда.
 І.  Завдання батькам: спостерігати за формуванням громадянської активності дитини в сім'ї та в умовах класного колективу.
ІІ. 3 метою виявлення реального впливу сім'ї на процес формування суспільної активності школярів проводиться анкетування:
1. Чи розповідає дитина про школу ( за вашим проханням, з власної ініціативи). Що саме?
2. Які громадські доручення виконує син (донька) у класі?
3. Як виконує доручення: а) охоче; б) під впливом учителя; в) під впливом батьків, товаришів.
4. Чим можете пояснити таке ставлення сина (донь­ки) до виконання доручень?
5. Як ви ставитесь до виконання сином (донькою) громадських доручень?
6. Які обов'язки має дитина в сім'ї?
7. 3 ким дружить? Чи бувають її друзі у вас вдома?
8. Які ігри любить син (донька)?
9. Що знають ді ти про вашу роботу? Чи цікавляться нею?
10. Які педагогічні твори є у вашій домашній бібліотеці?
 ІІІ. Обговорення педагогічних ситуацій
 Коли Марійці дали доручення витівника класу, вона почала придумувати різні ігри та розваги для своїх однокласників. Але дітям це не сподобалось. Дівчинка звернулася до батьків: «Ма­буть, я поганий організатор, якщо мене не слуха­ють ... "
1. Яку пораду ви б дали своїй доньці чи сину в ана­логічній ситуації?
2. Спробуйте оцінити свою пораду критично, з точ­ки зору формування суспільної активності своєї дитини.
Сашко прийшов додому збуджений. Мама готувала обід і була зайнята. Сашко розповів що його обрали старостою класу. У класі  12 учнів і за них треба відповідати. Мама розмову не тримала. Нагадала, що час їсти, відправила  йогомити руки, а,сама тим часом накрила на стіл під час обіду хлопчик кілька разів пробував продовжити своє, але мати зупиняла: «Не відволікайся, швидше їж, з повним ротом не розмовляють ... »
- Нічого більше не розкажу тобі, - образився хлопецьі пішов із кухні.
1. Як, на ваш погляд, мала розвиватися ця с правильно?
2. Як би ви вчинили в подібному випадку?
  IV. Підсумкова бесіда
1. Формування громадської активності учнів ­шочергове завдання національного виховання підростаючого покоління.
2. Сім'я -важливий фактор формування громадської активності дитини.
3. Ідейно-моральний приклад батьків ­механізм формування суспільної активності  учнів.